iremkayass47 rabbim sabır versin,ilk görev yerimiz Şemdinli derecikti,şimdi 3.gorev yerimiz yine Hakkari bı senemiz gitti.Zaman gecmicek gibi geliyor ama gecicek 🤲🏻Ağlama desemde boş ağla içini rahatlar ama en azından yanında evladın olucak sana destek olucak,eslerimize daha zor tek başlarına orda olucaklar.Guclu durmaya calis eşine de moral olsun,rabbim güç kuvvet versin inşallah 🤲🏻🤲🏻