Crocus20 benimde bebeğim biraz iri. 37+3 haftalık 3400. Bende şekerden şüphelendiler, tekrar şeker yüklemesi yapıldı, bişey çıkmadı. Eşim uzun boylu, bende öyle, yani genetik heralde. Ben yurtdışında yaşıyorum burda söylemiyolar kaç haftayla uyumlu diye sadece büyük dediler.