zynpksre özellikle temmuz ağustos ayında balkondan içeri girmiyoruz desem yeridir o yüzden 2 ay boyunca eski bir halım var onu seriyorum evi süpürürken orayı da süpürüyorum en son halıları kaldıracağım zaman yıkayıp kaldırıyorum seneye hazır oluyor geri kalan aylarda balkon yşne sürekli açık oluyor ama fazla gir çık olmuyor o yüzden halı sermiyorum mas sandalye duruyor sadece hemen su tutup yıkıyorum veya eski Viledam ile silip geçiyorum