Burcuu33 Merhabalar ☺️38 haftalık olduk biz ama normal düşündüğümüz için bekleriz dedi doktorum 40 a kadar bende artık çıksın istiyorum 😂 neler yapılabilir hızlandırmak için önerileriniz nelerdir 😂
Bhryeatss Burcuu33 sen 38 olmuş çıkmasını istiyorsun benim 34 ben bile artık çıksın diyorum 😂 zorlanıyorum artık 😂
kalbiminpariltisi Burcuu33 ben de bugün 38+0 ım normal doğum istiyorum ama hiçbir belirti yok inşallah daha fazla bekletmezler
Deletedmom_116 Belin_ay Haftamiz dolu bizim ama gelisimimiz bı ara durmuştu 38+4 uz şuan gelişime göre
Yaglioglu Ben de 36+5 im bugün 2hafta daha beklesin istiyorum 38 lerde gelebilir :) uykusuz geceler başlayacak o nedenle 👀
Sanie Burcuu33 bende 38+6 oldum canm halq gelmiyor bebiş bende normal düşünduğum icin şimdilik bekliyoruz bakalım nezaman gelicek