_fatmayarenn Kızlar şeker yüklemesi yaptıran, yaptıracak yada yaptırmak istemeyen kişiler genel ve toplu şekilde nedenn diye sormak istiyorum.( neden yaptırdın vs neden yaptırmak istemiyorsun)
Sermec27 _fatmayarenn doktorum önerdiği için yaptırdım iyi ki de yaptırdım şekerim çıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım su an oğlum iki yaşında çok sağlıklı çok şükür eğer şekerim olduğunu bilmeseydim dikkat etneseydim çok ağır sonuçları olabilirdi
Bbkk _fatmayarenn mecbur koşulmuyor ama doktor bundan bahsettiği için yaptırdım çok da iyi oldu hiç problem yaşamadım
gamzosgamzos _fatmayarenn ben 2 gebeliğimdede yaptırdım çok şükür bende bebeklerimde Bir zararını görmedik hatta ilk gebeliğimde gebelik şekerim varmış yükleme yaptirmasaydim bilmeyecektim diyete rağmen düşmedi günde 4 kere insulin kullandım yaptırma nedenim sonuçta içimde bir can taşıyorum ve ben şekerim olup olmadığını tespit etmesem bebeğim benim yüzümden zarar gorebilirdi ömür boyu şeker hastası olabilirdi doğduktan sonra şeker dusmelerinden dolayı yoğun bakım sürecimiz olabilirdi hatta Allah hiç anneye yaşatmasın onu kaybedebilirdim
Cicegim38 _fatmayarenn ilk başta cevrem yaptirma dedi bende cevreye uydum yaptirmadim kendi doktoruma gittimde 50 ml yapalim suyun fazla buyuk ihtimal sekerin cikicak dedi ki iyikide yaptirmişim keske dinlemeseydim cevreyi neyse geç kalmadan test edildi 2 kere seker testine girdim yuksek cikti diyet verildi şukur sekerim duzeldi🤍
birannis_ _fatmayarenn doktorum önerdiği için yaptırdım iyi ki yaptırmışım ilk gebeliktede yaptırdım bişi çıkmadı ama bu gebelikte şeker olduğunu öğrendim şimdi onunla ilgili hastaneye gidip geliyorum en azından baştan önlem almak şart
semosderler _fatmayarenn aylık olarak almam gereken kiloyu geçmiştim ödemimde çok fazlaydı o yüzden doktorum şekerimin yüksek olabileceğini düşündü ve yapmamı önerdi bende yaptırdım ama çok şükür yüksek çıkmadı