Tubag1 Gulsum2308 sonucu doktorunuza göstermiyormusunuz ? 150’nin üzerinde düzenli olunca sancı oluyor
Deletedmom_116 Sancin çıkmamış ama sanciya bakilmismi sanki bakilmamis hiç kıpırdama olmamış bebek kipirdasa bile ufakta olsa sancı gibi gourunur
Gulsum2308 Deletedmom_116 bende anlamadım alttakine mi bakılıyo üsttekine mi? Bel ağrım var ufaktan sancım var gibi ama nst’de çıkıp çıkmadığını anlamadım. İlk benek uyuyordu uyandıktan sonra böyle çıktı değerler
_nigarr24_ Deletedmom_116 canım ya delirtecekler seni sonunda🤣🤣Moderatörlere söyle duyuru yapsınlar o bebeğin kalp atışı diye😂😂😂
Gulsum2308 Bbkk evet tabiii doktoruma gösterilen, kendisi biraz geç geleceği için merak ettim o yüzden paylaşmak istedim teşekkür ederim ☺️
Deletedmom_116 Gulsum2308 Tam uyanmamis bu nst pek sgalikli sonuç vermez imkanın varsa Karnini doyurup tekrar girmeni öneririm alttaki ne bakılıyor uyurken böyle çıkar anca yada bic sancin yoksa ufak kipiedasa daha yüksek çıkardı Uyanmamis bebek
Deletedmom_116 Üsteki bebek kalp atışı 120 den aşağıya düşmez. Alttaki sancı göstergesi 100 den yukariya çıkmaz .
Bbkk Deletedmom_116 aaa öyle mi ben doğum yapalı 8 ay oldu ama üstte olanı sancı olarak yorumlardı doktorum altta kalp atışı derdi belki farklılık oluyordur… yanlış yorumlamaylım ozaman
Gulsum2308 Deletedmom_116 aslında kahvaltı yapıp gelmiştim özellikle uyansın diye, sonucumu doktoruma göstereyim ona göre tekrar isterse çektireyim teşekkür ederim yanıtladığınız için 😊
Deletedmom_116 Gulsum2308 Bekliyosunuz zaten Diye bı daha girin demiştim ki doktor Normal der geçer Ağrın yok der ama cihazda yada baglanmasinda sorun var demez o başıma geldi benimde Ağrım vardı baya ama nstde çıkmamıştı meğerse baglayamamislar
Gulsum2308 Deletedmom_116 geldi doktorum şimdi sırayla çağırıyorlar eğer normal derse ağrım olduğunu söyler tekrar çektiririm olmadı
CayGetireyimMi Deletedmom_116 ay evet bu durumdan ben de nefret ediyorum. Bir de Bi kere en sonunda dediler aaaaa olmamış diye 1 saat kaldığım halde.
CayGetireyimMi Gulsum2308 Dr normal dedi mi canim sancı yok Ama bebek nabzı stabilize gitmiş daha çok dalgalanma olmalı benim Dr um öyle demişti tekrar nst cwkmisti.