Zehross03 doktora kabızım çıkamıyorum karnım aşırı ağrıyo dedim bana biz ilaç vermiyoruz lifli beslen bol su iç dedi zaten onları yapıyorum ama etki etmiyor bu sefer ıkındığım zaman da korkuyorum geçen çok ıkınmaktan vajinam şişti o yüzden sağlım ocağında ki doktora sorup yazdırdım dün içtim faydasını gördüm korktum acaba zararlı mı diye herkes kullanıyormuş bunu zaten 😊