muratozlemsular_01 Kızlar ilk doğumum olucak devlet hastanesi ilk doğumu Sezeryan yapıyor mu yoksa normal olmasını mı bekletiyor sorun olmadan sezeryana almıyorlar diye biliyorum bilgi verirmisiniz
Kayra07 muratozlemsular_01 benim de ilk normal doğumu destekliyorlar herhangi bir sıkıntı olmadığı sürece