Sedaalper Kızlar daha 7 haftalık gebeyim kabız oluyorum sürekli karnım şişiyor hemoroid var çok rahatsız ediyor yaşayan var mı bu durumu
123oz Sedaalper Doğal Hindistan cevizi yağı sürün basurunuza geçer bende çok şey denedim en etkilisi şimdilik o yağ
Gecemboncugumm Sedaalper Bi kaç kayısı ve eriği bi bardak suyla kaynatın sabah aç karnına için. İçine Bi tatlı kaşığı zeytinyağı da koyup kaynatabilirsin gece yatmadan. sabah uyanınca aç karnına iç. Bana o iyi gelmişti. Üzerine de Bi bardak su.
gulseren_4664 Sedaalper merabalar bende sizinle aynı haftadayım bende de aynı sorun var kabızlık 🥲 Kan ilacı kullanıyorum ondan mı bilmiyorum ama zorlanıyorum baya
Sedaalper gulseren_4664 kan ilacı yaparmış zaten kabızlık birde ilk dönemlerde hormonlardan dolayı böyle olması normalmiş napıcaz bilmiyorum
Burcu3509 7+6 haflaigin bir haftadır kabızlık ile cebellesiyorum. Lavman yaptım en son doktorum.activia zeytin yağı ve kayısı yiyorum