Günaydın kızlar. Bebiş için yaptırdığınız çikolata kutusu ve hediyelikler varmı. Varsa hangi sayfadan yaptırdınız şöyle makul fiyatlı vs kafam çok karıştı birde güvenemedim çok. İnstagram isim bırakırsanız sevinirm 🐥 28 günüm kaldı sipariş vermem lazm artık