Minis122 Benas benimde irir dedi normale gore. Kizimda ayni bu kilodaydi 30 da. Biz anneler hep az gelir 🥰 saglikla gelsinler.
Benas Miss5135 bende de aynı inanki biraz rahatlamak için açtım😂 sona doğru heyecan artıyor tabi kilosu nedir acaba bebeşşin 😘💙💙
Miss5135 Benas benim kız biraz çnden gidiyo teyzesi. Kilosu 2550 ydi 33. Haftada şekerim biraz yüksek çıkıyo erken doğum olabilir dedi doktor. O kadar kestim ki karbonhidrat ve şekeri 2 kilo vermişim😁 inşallah zamanında gelir bebişlerimiz
1234_zma Benas evet normal doğum olacaq İNŞƏALLAH.Bu ayın 25 i 38 hafta bitiyor.Doktor hər an gele bilir söylüyor.Heyecan dorukta🫣😃
Benas Miss5135 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏽 ben neredeyse yasaklı olan şeyleri hiç tüketmedim diyebilirim ilk gebeliğim kokum çok var
Benas Mervosssse oyyy🥹😢 çok güzel Allah’ın nasip etsin inşallah kilosu nedir acaba ben kiloyla kafayı bozmuşum inanki😂😂
Benas Minis122 ne güzel bende sezaryen istiyorum ama dr keyfine bağlı deil dedi gerçi bebişim şuan ters dönmez ise zaten sezaryen yapacak mecbur
Miss5135 Benas bende aslinda dikkat ettim hiç tatlı istemedi canım şimdiye kadar iyi gelmiştim ama demek ki bi yerlerde yanlış yapmışım😁
Minis122 Benas evet cnm iri dedi benim kizimda 30 da 1800 grdi 32 de 2250 gr cikti. 3600 dogdu. Bursan yazilanlara gore bakiyorum 30 hagtalarda 1400 gr falan diyen var