int34 çok tuhaf gerçekten ilk defa duydum en güzel yanları kalpleri saf temiz oluyo sadece sevgi dolu oluyolar sen de kötü hissettmissindir ilk elbet ama şuan daha farklı geliyordur sağlık sorunu yoktur inşallah benim kızım da doğuştan iki parmaklı bı eli öyle ilk duyunca nasıl kötü oldum ama şuan normalinin o oldugunu anladım hiç gözüme bile gelmiyo konu evlat olunca gözün hiç biseyi gormuyo olduğu gibi kabullenip seviyorsun dünyayı değişmem ona 🥺