Sevvalllll42 keşke olsa.. ama ben de mesela hep şöyle düşünmüştüm, sonuçta her şeyden önce sağlığı her zaman biraz daha hassas bir durumda olacak, daha çok sabır-ilgi hak ediyor o güzel çocuklarımız malum. Ben de ya bir gün bana bir şey olursa o zaman kim bakabilir ki çocuğuma benden daha güzel, ya bir şey olursa onu nasıl tek başına bırakırım diye düşünmüştüm 😔 yoksa tabiiki her zaman ne gelirse allahtan gelir, kesine yakın bir sonuçla en azından bilirsem kendimi psikolojik olarak da hazırlamaya, cevaplar bulmaya başlarım diye düşündüm🙏🏼