Hnd3535 Gebelik takibine gidip memnun kalan var mı ? Benm 21 haftalık kaybım var. Şimdi de tüp bebek ile hamileyim riskli gebelik uzmanı diye önerdiler .. normal gebelik takiplerinde hep ona gideceğim gidenler yorum yazabilir miii
Novamomy Hnd3535 ben gitmedim ama detaylı usg için aradığımda 2 ay sonrasına gün verdi gideceksen bir an önce randevu oluştur bence
Deletedmom_50 Hnd3535 çok cok iyi doktor ama durumun el verislimi bu doktora gidecek kadar canım sürek 1500 felan verecek kadar çok çok pahalı arkadaşın dediği gibi günü 2 aya anca veriyo
Deletedmom_50 Hnd3535 canım bu arada Rabbım bu bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağına almanı nasip etsin inşallah sağ salim geçmiş olsun
Hilalmvc Novamomy Deletedmom_50 kızlar Kayseri de normal doğumu destekleyen özel hastanede önerebileceginiz doktor var mı?
Hnd3535 Novamomy detaylı için sanırım uzun sürüyor ya anca randevu veriyor. Ben gecen hafta aradım bugune aldım hatta bende şaşırdım ne kadar cabuk aldım diye ☺️
Hnd3535 Deletedmom_50 normal gebelik takıbi farklı sanırım sormuştum ama 1500 degildi sanki. Detaylı 1500 sanırım. Verebiliriz memnun kalırsak ayda 1kez muayene ücreti veriliyormuş Riske atmak istemiyoruz öncekini kaybettik bunuda tüp bebekle sahip olduk bilgili işinde iyi biri olsun istiyoruz inşallah memnun kalırız biraz soğuk fln diyorlarda
Deletedmom_50 Hilalmvc Ahmet Acer tekden özlem katırci tekden bunlar bide Gülcan yazıcı hepside tekdende
Novamomy Hilalmvc dünya hastanesi Aynur simur var ınstgramdan bakabilirsin hüma da Cahit bey var Tekden de Özlem katırcıyı duydum
Hilalmvc Elif_p eşimin işinden dolayı cüzi miktar indirimi var memorial de doktorunuzdan memnun musunuz Özgüc bey duymuştum ama dediğim gibi sabırla normal doğumu beklicek yönlendirecek bir doktor istiyorum
Deletedmom_50 Novamomy kız senin adin ne bu arada baya postalarda denk geliyoruz ama ismini bilmiyorum 🤣
Novamomy Deletedmom_50 eşimin tsk indirimi olduğu için 800 e denk geliyor benim tüp bebeğimi Gökalp bey yaptı ama hüsna hoca takip ediyor arada o da bakıyor işte 🤷🏻♀️