EsraArslan81 Kızlar bugün aşılamanın 13. Günü hiçbir belirtim yok çok heyecanlıyım kan vermeye gidiyorum şimdi.
Asdfgncnf Benim aşılamanın 11.günü bugün kan verdim sonuç 2 çıktı negatif ya nolacak benim bu halim çok yoruldum ya anne olabilecek miyim acaba
EsraArslan81 Asdfgncnf umudunuzu kaybetmeyin en önemlisi o eminim çok güzel bir anne olacaksınız Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙂
Ftm_22 EsraArslan81 kurban olurum bundada bir hayr vardır unutma belkide erken üzülme benim 1 boş gebelik oldu 1 kimyasal gebelik neler çektim 2 3 ay kananma oldu öyle olmaxi daha zor bekleyelim dua ile Allah hayırlı bjr kapı açar elbet