PrensinibekleyenAnnee Kızlar günaydın ikili tarama testimi yaptırdım çok şükür temiz çıktı doktor 17 haftada 3 lü için gel dedi hem memlekete gideceğiz hemde bidaha o stresi yaşamak istemiyorum sizce yaptırmasam nolur siz yaptırdınız mı ikili temiz çıkınca
-Annem PrensinibekleyenAnnee Kuzum benimde ikilim temiz çıktı . Ama doktorum üçlü istediği için onu da yaptırdım
fizikcianne PrensinibekleyenAnnee doktorum ikili temiz cıkınca 3 lüye gerek yok demişti. Ben yaptırmayacağım
Sahdormommy PrensinibekleyenAnnee yok hayır zaten tercihi bana bırakmıştı ikili testte de birde düzenli bir doktorum yok bazı nedenlerden dolayı farklı şehirlerdeyim bu aralar
Sahdormommy PrensinibekleyenAnnee üçlüde hem kafa çapı önemli hemde kandaki bazı hormon değerleri diye biliyorum
PrensinibekleyenAnnee -Annem ya Sivas’ta olacagız o tarihte bide o stresi yaşamak istemiyorum Allah korusun kötü cıksa yurt disanada şuan gonderemeyiz
-Annem PrensinibekleyenAnnee PrensinibekleyenAnnee O kadar iyi anlıyorum ki seni. Genelde de zaten ikili temiz çıkanlar uclude riskli cikabiliyormus. Ama ikiliyi daha çok onemsiyorlar diye biliyorum kesin olmamakla beraber. Hakkında hayırlısı olur inşallah 🌸
PrensinibekleyenAnnee Sahdormommy bana oğlum da doktor 3 lü ben yapmıyorum çok eski bı test geride kaldı artık 4 lü tarama testi çok daha doğru demişti öyle hatırlıyorum
PrensinibekleyenAnnee -Annem ya walla riskli cıksa Allah korusun insan ne yapabilir ki o saaten sonra Rabbime emanet 🤲bide doktor oğlumda 3 lü yanlış cıkyor eski test biz artık 4 lü test yapıyoruz demişti
-Annem PrensinibekleyenAnnee İkiliden temiz çıktıktan sonra zaten genelde dörtlü bazen o bile değil direk detaylı ultrason öneriliyor. Ama işin içine doktor girince değişiyor tabi. Her doktorun prensibi farkli istemeyen de çok üçlü testi. Gereksiz stres gerçekten ama yaptiridk bikere bakalım hakkımızda hayırlısı 🤷🏼♀️