Çok şükür 37.hafta olduk vajinal kaşıntım hala bitmiş değil donaxl fitil kullandım niooli kullandım geçici rahatlatıyor ama tamamen çözüm değil. Kullanıpta memnun kaldığınız başka bir ürün varmı arkadaşlar . Arkadaşlar birde tahmini doğum ne zaman başlar biliyor musunuz