nora_01 Tugbaakcy valla devletn herkese psikolojik destek vermesi lazım mahvolduk insallah sağlıkla kucağına almak nasip olsun
nora_01 Feyzaclk insallah rabbim bidaha yaşatmasın dikkat et bebisine sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🙏
nora_01 Tugbaakcy artçılarıda olsa bitseydi arada sırada sallıyor insana acaba büyğk olacak mı diye stres basıyor inşallah sağ salim bebeklerimizi alırız kucağımıza 🙏
Tugbaakcy nora_01 evet🤦🏻♀️ geçen 1.7 yi hissettim yaaa şaka gibi🤦🏻♀️ bitmeyecek diye düşünüyoruz o sallantıda o yüzden mahvoluyoruz her olmasında işte
nora_01 Tugbaakcy ayy gerçekten mi Allah yardımcın olsun canım zor valla yerden gelene bişey yapamıyoruz çok şükür sağlıklıyız artçı olması iyiymiş olmasa daha sıkıntı diyolar rabbim bu zor günleride ferah atlatmayı nasip etsin
Minnosmino23-23 nora_01 bende :) ayşegül alper hocam çok çok iyi kocası da cerrah doğunca oğlumu sünnet edecek inş :)
Minnosmino23-23 nora_01 hiç duymadım inanki sen memnunsan devam et ama Ayşegül’e bir kere gitsen çok beğenirsin benim 3. Hamileliğim hiç böyle bir Dr görmedim şeker gibi ve çok bilgili aynı güne randevu alalım kız tanışırız 😀
nora_01 Minnosmino23-23 ayşegülüde ben hiç duymadım canım memnunsan iyi ben akına 2 defa gittm bakalım ertan aydından cok memnun kalmadım sen ne zaman almayı düsünüyosun randevuyu 😂
Minnosmino23-23 nora_01 sen kaç haftalıksın ben 23. Haftayım şeker yüklemesi için gidecem ama kaçıncı haftada bu bilmiyorum
nora_01 Minnosmino23-23 benim 9 daha küçüğüz 🌸 bi düşüğüm var 8+5 de kalbi durdu hiç bilmiyorum valla
Minnosmino23-23 nora_01 sağlıkla kucağına alırsın inş hangi ilçesiniz inş görüşürüz ya üzülme benim de bir düşüğüm vardı ardından iki tane sağlıklı evladım oldu aklına kötü şeyler getirme 🥰😘