Sevin21 bende 32. Haftada doktora gittiğimde doktor hamilelikte ödem oluyor ama senin haftan çok erken dedi tehlikeli olmaması için tuzu sıfıra indir çok ayakta kalma ve yatınca ayaklarını yüksekte tut tansiyonunu takip et dedi şuan 36+1 im ayaklarım öncekinden çok daha şiş tansiyon takibi yapmamı söyledi. Siz de tuz tüketimi ve tansiyonunuza dikkat edin 🌸