Sultanpolat aslında keyfi bişey doktor önermeden kafanıza göre istediyseniz kendinizde şeker olduğundan şüphelenmiş olabilirsiniz. Bazen hiç şekeri olmayan kişiler gebelikte şeker sorunu yaşayabiliyor. Ben yaptırmadım doktorlar da hiç yap demedi bende gerek görmedim. Çok şükür tahlilerde şekerim de çıkmıyor ama bu testi yapsaydım şekerim Çıkar mıydı onu bazen ara ara düşünüyorum. Bu sitede Olumsuz çok yorum okudum şeker yüklemesiyle alakalı. Hadi bakalım inş sizin temiz çıkar