Yumurta yemeye zorlamayın bence kendinizi. Ben de zar zor atlatıyorum bu dönemi, ilaçsız hem de. Gong aldım onu kemiriyorum. O bastırıyor baya. Sonra karpuz, peynir ve kızarmış ekmek yiyorum. Günlerdir böyle besleniyorum kahvaltıda. Akşamları ise pilav, makarna gibi şeyler yiyorum.