Seda_kolcu53 Kızlar 80 kiloyla hamile kaldım şu an 90 kiloyum 24.haftadayım şu an normalmi sizce yoksa fazlamı kilo almışım 🙈
Zeynepozcan Seda_kolcu53 sanki sizin için birazcık fazla gibi doktorunuz daha iyi bilir tabi ona da mutlaka danışın❤️
Aysee1123 Seda_kolcu53 Yapıdan kaynaklı oluyor daha çok bide. Karbonhidratı şekeri ekmeği vs azaltın az yemeye ve hareket etmeye çalışın yürüyün
Seda_kolcu53 Zzeyynep04 hamurişi tatlı vs yemiyorum aklıma bile gelmiyor sadece sabah kahvaltısında ekmek yiyorum acıkmıyorum da ama kilo alıyorum
Zzeyynep04 Seda_kolcu53 herkesin yapısı ve kilo alma şekli farklıdır canım sen yinede doktoruna danış derim
Tugraseda Seda_kolcu53 23+5deyim şeker cıkıcak korkusuna 3.5 kilo aldım. Çünkü ailemde cok yaygın şeker var insülinler havalarda uçuşuyo, ve doktor sende risk grubundasın dedi. O yüzden yediğime içtiğime dikkat ettiğimden cok almadm