2 gündür perişan haldeyim, 33 haftalık oldum bebeğimin kol bacak gelişimi 27 haftada durmuş. Göğüs kafesi de dar, doğsa da yaşama ihtimali düşük dendi ya da cüce doğacakmış. Dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden, siz de eder misiniz lütfen 😔 Bugün yine bir doktora gidicem inşallah güzel bir haber alabilirim, tek istediğim bir mucize