Newanne Alanya bi kampanyayla gitmiştik ortam çok güzeldi çok içten sıcak kanlılardı tekrar oraya karar verdik çok büyük bir otel değil ama orda tüm çalışanlarla bağ kurduk o yüzden bizşm için çok rahat istediğimizde yiyip içebiliyoruz odaya götürebiliyoruz ordan da garip gelicek ama 1 milyon Mehmet’i belki sosyal medyadan duymuşssunuzdur eşim onu çok seviyor onu ziyaret edicez tanışcaz ve gezicez hayırlısı bakalım 😄