aslihann1
Daha tekme atmaya başlamadıysa, kıpırdamalarını hissetmemen normal bana göre. Bende aynı şeyi yaşadım, bir ara çok güzel kıpırdıyordu sonra bıraktı. 23. Haftamdayım şuan artık tekmelerini hissediyorum. Sağlık ocağına git kalp atışlarını dinlesinler bebeğinin o zmaan için rahat eder.