Anonim3447 bilmiyorum ben içiyorum arkadasımın doktoru önermş her gün içmiyorum tabi arada içiyorum kabızlıgım cok artıgında rahatsız ediyor insanı bir sorun yasamadım ıkınmak daha kötü karar sizin abartmamak koşuluyla içilebilir aç karnına 2 3 tane kayısı yiyip suda içebilirsiniz onunda faydası var birde bol su için 35 haftaya girdim kabızlık daha da artı bende