Gamzea35 11+5 deyim göbeğimde böyle ağrıyla karışık acı hissettim doktora gittiğimde kasılma tarif ediyorsun dedi ve ilaç başladı düşük riski var mı dedim ama korkulcak bişi yok dedi ama istemsizce korkuyorum sizce düşük riski varmı başına gelen oldu mu ?
denizom Gamzea35 Öncelikle sağlıkla elinize almak nasip olsun. Ama doktor cevap vermiş zaten. Neden yorum isteyip evhama giriyorsunuz. Evham bebeğinize zarar bilginiz olsun. Başka doktora da gidebilirsiniz.
askooyumm 10 dakikalık göbeğime bir kramp giriyor 10 dakika sonra geçiyor her gün bu tekrarlıyor normaldir diye düşünüyorum ama doktora sormakta fayda var
Gamzea35 askooyumm siz de danışın isterseniz doktora benim gün boyu öyle oldu nöbetli çalışıyorum yorgunlukta yapmış olabilir falan dedi doktor