Ben 8 şubata hastanede kürtaj oldum bos gebelik sebebiyle ve bana 13 saate yakin sanci verdiler düşük olması için ama düşük yapamadim neysw merak ettigim şey düşük ağrısı ile doğum sancısı aynımı
Hastanede hemşireler şuan dogum agrisi cekiyor dediler yaşayan varmi