Merhaba anneler ve Anne adayları ikinci hamileliğim birinci hamileliğim de doğırana kadar bulamtı çekmiştim hiç bir çözüm yoktu şimdi bu hamileliğimdede var ama ayrıyetten yediğim herşey taş gibi mideme oturuyor prilam dr kullanıyorum kullandımda hiç faydası yok neler yapabilirim delirmek üzereyim