Çok az kaldı hem korkuyorum hem heycanlanıyorum normal doğum olucak
Hnfdmr26 38+1 bende, bir an önce gelse diyorum sonra korkuyorum 😂
Hnfdmr26 son 12 normal doğum olcak inşallah
12 zorunlu sezeryan. Aynı bende
cauuv1 bi atlatsak haziran annesi olarak
Hnfdmr26 harbiden yaaa bunaldıkkk
Secil2818 bende öyle sizin de mi normal doğum
Hnfdmr26 evet gözüken o, son anda bişey çıkmazsa tabi😀
Son 23 😬😬😬
Son 12 😍