Herkese merhaba 27 haftalık 3 ‘üz gebeyim 25 gündür hiç geçmeyen ishalim ve hemoroidlerim var. Sürekli periz yapıyorum ve 6 gündür de hastanede yatıyorum. Sadece sıvı takviyesi yapabiliyorlar ve ilaç yok. İshalim hala hiç geçmedi. Bu durumu daha önce yaşayan var mıdır? Lütfen yardım edin çünkü artık hiç halim kalmadı.