Kızlar selam ben mart ayında düşükle sonuçlanan bi gebelik yaşadım bebeğim küçük olduğuniçin doktorum korunmama gerek olmadığını söyledi o yüzden hiç korunmadım o gebeliğimde reglime iki gün kala test yapmıştım herhangi bir belirtim yoktu gaza gelmiştim ve pozitif çıkmıştı şimdi yine aynı şeyleri hissediyorum sanki hamileyim gibi geliyor belki de öyle olmasını istediğimden bilmiyorum ama gaza gelmeye ihtiyacım var 😁