busramom0010 Sevgili anneler başta böyle bir post açılmıştı fakat o zamanlar bana biraz tuhaf gelmişti şimdi 32+1 deyim gece aniden bir kaşıntı uyandırdı beni ve geçmiyor acaba bu durumu yaşayan var mı? Bir anda neden böyle olur bilemedim 😔
Tuubaoz Gebelik kolestazi oluyormus sanırım karaciğere bağlı Allah korusun ama cildinizin cok kuruyup nemi az oldugundan da olabilir belki…
annesininpisigi 31+3 üm ve 2 gündür özellikle geceleri aşırılaşan bi kaşıntım var :( ben de acaba vücudumda karınca falan mı geziyor diyorum 🥲