Begum1996 Bu doktorları Allah bildiği gibi yapsın benim çocuğuma 1 hafta gelişmemiş dediler bacakları down sendromlu dediler amniyosentez yaptırdım bebegimde hicbirsey çıkmadı her doktor bir kulp buluyor canım hiç kafana takma inan doğumda 3 kilo oldugunu soyleyen doktor doğduktan sonra 4 kilo olduğunu gördüm ben sen düşün o yüzden yok 1 hafta geriden geliyormuş yok bilmem neymiş hiç takma doktora da babasına çekmiş doktor hanım yada doktor bey de gül geç