Hanımlar 24. Haftadayım şu an 72 kiloyum. Boyum 168 önceden (bundan 2 yıl falan önce) 50 kiloydum. Kilo aldığımda bunu çok kafaya takmaya başladım çünkü bacak aramda fazla yağlar kalçada büyüme ve belde kalınlaşma oldu. Kilodan rahatsız olduğumdan spor yapayım dedim daha 1 ay olmamıştı hamilelik oldu haliyle vereceğim yerde iyice kilo aldım. Kendimi hiç güzel hissetmiyorum, çok kafaya takıyorum. Bu beni aşırı etkiliyordu şu an hormonlardan kaynaklı sanırım iyice etkileniyorum. Dışarıda sosyal medyada görseniz yüz olarak güzel denilebilecek biriyim (bunu duyuyorum) ama ben öyle hissetmiyorum. Makyajsız dışarı çıkmıyorum, yüzümde renk eşitsizliği ve yağlılık var. Bebek gibi bir cildim yok. Geçmişteki bazı olaylardan kaynaklı aşırı özgüvensiz biriyim ama dışarıya yansıtmamaya çalışırım. Benim bu özgüven sorununu çözmem ve zayıflamam için ne yapmam gerekiyor? Bebek doğduktan ne kadar süre sonra zayıflamak için bir şeyler yapmalıyım, neler yapmalıyım? Ayrıntılı bilgi verir misiniz… Kendimi çok kötü hissediyorum lütfen yardım edin deneyimli olanlarınız varsa