Onemother1 Elif2424 bana doktorum düşüp de bebeğine bir şey olan olmadı henüz demişti 🙈kesici bir aletle karnına darbe almadığın sürece bişey olmaz dedi.ama içiniz rahat etmiyorsa bi sağlık ocağında kalp atışına baktırabilirsiniz bebeğin
Kubra-ulas Elif2424 geçen hafta bende merdivenlerden düştüm 😄 çok şükür kalçamın üstüne düştüm. Karnını bir yere çarpmadıysan bir şey olmaz merak etme
Serap-asel Elif2424 bişey olup olmayacağıma burda kimse karar veremez canm sen onu doktoruna sor muayeneye git bence kimse senin karnındakı bebeğine zarar geldımı bılemezkı