6 ay olacak sezeryan olalı. Dikişimin sağ tarafında hafif şişlik vardı bu gece baktım içi hafif iltihaplı yumuşamış. Bakarken patladı kan geldi ama çok küçük ve yüzeysel bir yer. Ama tam dikişimde. Bunu yaşayan var mı? 5 ay sonra resmen. Zaten ameliyat sonrası 2 ayda ancak toparlamıştım çok zordu