36+4olduk kizcemle.ama bir haftayı aşkın gunduzleri sakin geceleri karnimin icinde savas var.kasiklarima baski uyguluyor surekli idrara cikartiyor kendini kasiyor.yani gece bana uyku uyutmuyor gunduzde kendisi uyuyor bebis .her gece artk korkudan daha cok uyuyamiyorum.kasik agrisi yapiyor bel agrisi yapiyor.bide dönmüş tabi bizimki.sizde durumlar nasıl ?