29 Mayıs’ta bende orada sezaryan oldum bebeğimin iri olduğu söylendi normalde 8 Haziran’da doğumum görünüyordu birkaç gün takip edilecegimi söyleyip yatış verdiler 5 de yatisim oldu ve 10.55 de sezaryanla bebeğim dogurtuldu neye uğradığını şaşırdım ve söyledikleri gibide bebeğim iri doğmadı ilkim normaldi buda sezaryan oldu ve piskolojim çok bozuldu daha günüm vardı sürekli ağlıyorum erken aldilar bebeğimi benden diye çok şükür sağlığı iyi ama biraz daha benimle kalabilirdi ve normal yapsaydım daha iyiydi artık hiçbir doktora güvenmiyorum ve ilk bebeğim daha kilolu doğmuştu Allah’a havele ediyorum onları devlette artık sezaryana yönelmiş normal dogurtmak için çabalamiyorlar