Haticezk bu bebeler çok fena😂😂benim ağrım vardı acile gittim ağrı az çıktı ama ben çok hissediyorum dedim serum verdiler azalır diye nst ye bı daha girdim bu sefer düzenli şekilde ağrım çıktı🤣🤣Dediler serumun etkisi bı saat sonra gene girdim gene düzenli ama gelen giden yok🤣🤣