Oğlum Çınar 6 yaşında ve kardeşinin isminin Güneş olmasını 16. Haftadan beri istiyo. Çınar ağaçlarını besler , dünyamızı aydınlatır diye diye bizi de alıştırdı . Herkese de söyledi, ne isim söylersek kabullenmedi . Kardeşine de kendine de birşey alsa Sarı renk alıyor hep 😀 neyse biz ikna olduk eşimle 💛
Eşim yanına da bizim istediğimiz bir isim olsun diyp . Lavin , Liya , İkra ,Erva , Sare isimlerinden birini koyalım dedi.
Ama ben tek isim olsun desem de tamam der yani 🤍
Sizce ne yapmalıyım kararsızım kapı süsü alacağım 🙏🏻