Düz kafa yastığında yattığı halde düzleşme var dün farkettim doktor bugün hep aynı şekilde yatırmışsın dedi bir sefer ayak ucuna diğer sefer baş ucuna yatır dedi yastık işe yaramadı korkuyorum düzelir mi. Yan yatmayı hiç sevmiyor ağlıyor o şekilde uyumuyor sadece sırtüstü uyuyor