Ebus2045 Sevil0404 2,5 saat bişey olcagini dusunmuyorum canım ama sen 45 dk saatte bir inip küçük yürüyüşler yap
sevaldqn1 Sevil0404 o haftalarımda en uzak 1 1 bucuk saatlik yolculuk yaptım sıkıntı olmadı ama uzun olcaksa doktoruna danış kesinlikle izin vermeyenler de oluyor çünkü
Kayaozge Sevil0404 Ooo çok iyi uyuyorsanız çabuk biter o yol 😀ilin esprisi tabi Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah 🌸
Serap-asel Sevil0404 deneyımlı değilim ilk gebelıgım benımde çok şükür baştan beri sorun olmayınca yolculuk yapyrm kendi aracımız olduğu için ara ara mola vererek il dışına cıkyoruz