Eda_Hanim Kızlar bebek alışverişine gidicem. Ama park yatakta hangisi daha kullanışlı bilmiyorum. E bebekten almayı düşünüyorum. Sizler hamgi marka önerirsiniz?
Azr Bende yoyko aldım kızım 2 yaşında çok kullanışlı ve çok sağlam hala taş gibi şimdi kardeşi kullanacak
Eda_Hanim Dün e bebeğe gidip baktık, burda pek fazla seçenek yoktu. İskenderun da oturuyorum ben. Baby plus vardı diğerlerine göre iyi olan. Onu almak zorunda kaldık