Kızlar 6 haftalık hamileyim lavabodaydım 2 damla kıpkırmızı ve kahverengi akıntı şeklinde gelmiş. Acile gittik ebe vardı sadece. Kalp atışı duymadıysanız düşük olabilir zaten dedi. Ne alaka anlamadım orası ayrı bunu ben de biliyorum zaten. Sabah tekrar gideceğim ama korkuyorum bu durumu yaşayan var mı düşük bu şekilde önden belirti verir mi