Kozlar Bugün çatı muayenesi oldum. Ben normalde korkmuyordum zaten ama sizi de rahatlatayım korkulacak hiç ama hiç bir şey yok. 15 saniye kadar kısa bi işlem, jel sürüyor zaten doktor hemencecik muayeneyi yapıp bitiriyor. Muayene ederken ağrı sızı hiç bir şey olmadı, gittikten sonra lekelenme olabilir dedi ve oldu ama öyle aşırı bir durum yok :) korkulacak bir şey yok içiniz rahat olsun ♥️