Ipek_2017 Büyük anadoluya gidiyorum. Yarın ücret alacağız 36+5 iz 🙏🏻 En son 12.500 demişlerdi. İnşallah zam gelmemiştir. Yeni memur oldum kurumsal indirim yapılır diyolar %25. Size ne dediler ne kadara doğum yaptınız ?
AsyaLina55 Ipek_2017 en son ne zaman sordunuz acaba bnde sordugumda 12500 dediler suan kac dicekler tqhmin bile edemiyorum 3 ay once sormustum sanirim
Sermec27 Ipek_2017 ben medicanaya gidiyorum doğum 13 bin dediler ama yıl başında zam gelecekmiş benim doğumda ocakta Allah nasip ederse
Ipek_2017 AsyaLina55 geçen ay sorduk canım . Haziran da zam oluyor diyolar . Yarın randevum var fiyat kesinleştiricex. İnşallah zam gelmemiştir ya.
Tmtugbaa Bana da geçen ay 12500 dediler . Sendika indirim doğumda da geçerli oluyomu acaba hiç sanmıyorum da bi sormak lazım. Bende memurum ama kurumsal bi indirimden aöz edilmedi hiç.
Ipek_2017 Tmtugbaa %25 indirim sağlıyorlarmış. Komşum da Nisan da doğum yaptı 9.750 mi neydi yanlış hatırlamıyorsam. Ama Haziran zamı geldi mi işte bilemiyorum. Yarın öğrenicem. 😥
Ipek_2017 Sermec27 Medicana ya göre iyi bir fiyat . Samsunda en uygun Büyük Anadolu diyolar. Ama onunda diğer hastanelerden aşağısı kalmamış 😥 kontrollere ne ladar ücret veriyosunuz ?,🙏🏻
Kfybstn92 Sermec27 Hangi doktora gidiyorsun doktor arayisindayim da 3 gebelik kaybim var şimdi tekrar hamileyim.2si kimyasal gebelik 3.cusude 2aylikken kalbi durmus
Sermec27 Ipek_2017 665 veriyorum yapacak bir şey yok valla çok pahalı herşey geçim zor ama ben riskli bir hamileyim devlete gidemem devlet hastahanelerinin rezilliği ortada öyle ya da böyle zorlansakta özele gidiyoruz Allah yardımcımız olsun
Ipek_2017 Sermec27 aynen öyle canım devlette zor . Allah kolaylık versin hepimize. Bizim yaklastı 20 Haziran bakalım 🤲🏼
Sermec27 Ipek_2017 ne güzel çok az kalmış biz daha yolun başındayiz Büyük Anadolu da hangi doktora gidiyorsun canım
Tmtugbaa Ben bugün sordum hastanedeysim bu ay için yüzde 20 indirim ile 10400 bir gece yatış artı doğum dediler
Sermec27 Kfybstn92 şükran Esra kayki ye gidiyorum benim de iki kaybım var ilki kürtajdi ikincisi ölü doğum iki yaşında sağlıklı bir oğlum var onu lale cetinde doğum yapmıştim şimdi yine hamileyim 9+3 Esra kayki ye gidiyorum
Kfybstn92 O doktoru hiç duymadimben canım şuan ben göbekten iğne vurunuyorum oskapar .Nasil memnun musun doktorundan.medicanada Önder kaplanla bulent sürücüyü duymustum