Bilgeclk35 övenide çok sövenide… Kzıım yeni doğduğunda çocuk doktoru arayışındaydım oradaki ebru hanıma gittik. Sarılıktı. Muayene için odasına bile alması çocuk yoğun bakımda muayene etti. Yalan olmasın 12-13 civarıydı değeri. Uyusun biraz diyede emzirmemiştim açtı. Muayenede ağzıma etti diyebilirim. Sen ne biçim annesin , bu çocuk açlıktan ölüyor. Hiç mi karnını doyurmuyorsun. Sütün mü yok. Sarılık değeri çok yüksek. Hemen yoğun bakıma almamız lazım çocuğu Vs vs diye ağlattı beni orda. Sonra eşim geldi durumu , öğrendi beni gördü falan sinirlenip bağırıp çağırıp çıktı hastaneden. Başka doktora gittik. Bu değer abartılacak çok yüksek bir değer değil, kendi kendine düşer, gelişimi , kilo alımı çok iyi, sen yine sık sık emzir dedi. Ve dediği gibi oldu. Ki o zaman değeri 16 ya çıkmıştı. Bir daha da tövbe o doktora gitmem.