Selam kızlar 18 haftalık gebeyim çok şükür bugün kontrolümüz vardı doktoruma kasıklarımdads ağrı var dedim ve alttan muayene etti akınton var mantar olmuş dedi sancı gibi kaşık ağrılarımda k yüzden olurmuş fitil ve ilaçlar verdi gebelikte olabilir dedi varmı aranızda bunu yaşayan ..