Mucize545 Başından beri devlet hastanesi ve başladığım doktorla devam ettim. Hastane eski, bakımsız ama doktoruma o kadar çok güveniyorum ve bizimle öyle ilgili ki doğumu başka yerde yapmayı düşünmüyorum. Zaman ne gösterir bilemem ben de 32. Haftadayım. Bir de eve yakınlık da önemli bence arabayla 10 dk lık mesafemde.